توضیحات عکس

عطر زنانه رضوی

انتخاب بهترین عطر زنانه، شاید کمی سخت به نظر برسد. این انتخاب به ویژه برای کسانی که ترجیح می‌دهند به جای خرید حضوری، عطر خود را به صورت غیرحضوری خریداری کنند؛ شاید کمی چالش برانگیز باشد. اما جای هیچ نگرانی نیست. در این مقاله سعی کردیم تا شما را با 7 عطر برتر زنانه رضوی آشنا کنیم تا بتوانید به سادگی و سهولت، عطر مدنظر خود را خریداری کنید

:پس با ما همراه باشید

چطور بهترین عطر زنانه را انتخاب کنم؟

ماندگاری بالا و پخش بوی عالی دو عامل مهم و اساسی در انتخاب هرعطر به شمار می‌‌رود. عطرت رضوی، در جدیدترین محصولات خود از 16 عطر جدید با کیفیت و بسته‌بندی بهتر از گذشته رونمایی کرده است که در این میان 7 عطر زنانه وجود دارد. در این مقاله  لیستی از بهترین عطرهای زنانه رضوی با ماندگاری بالا و پخش بوی عالی مطرح شده است که شامل: عطر نورا، گیتی، عطر  ضحی، عطر رواق و همچنین عطر ثنا می‌‌باشد. برای آشنایی با ویژگی‌های این عطرها، تا انتهای این مقاله همراه ما بمانید:.

بهترین عطر عاشقانه زنانه؛ عطر زنانه نورا

قطعا هر جا صحبت از عطر عاشقانه شود نام عطر زنانه نورا به میان خواهد آمد. عطر نورا  طبع گرم وشیرینی دارد که مناسب فصول سرد سال است. این عطر مخصوص بانوانی است که به دنبال جذابیتند و شیک پوشیدن برایشان اهمیت بسیاری دارد

عطر نورا احساسی عاشقانه را به شما هدیه می‌دهد. بعد از اسپری کردن این عطر، شما ابتدا بوی رز و تمشک را استشمام می‌کنید. پس از مدتی شما بوی گل یاس، صد تومانی، فلفل صورتی، بر و جوانه انگور فرنگی را احساس خواهید کرد. در لحظات پایانی ِ ماندگاری این عطر، بوی مشک، چوب سدر و وانیل به مشام می‌رسد.

بهترین عطر عاشقانه زنانه

 

بهترین عطر زنانه با ماندگاری بالا؛ عطر زنانه گیتی

بهترین توصیف برای عطر زنانه گیتی, عطری دلنشین و آرامش‌بخش است که احساسی خاص و پاک را به بانوان هدیه می‌کند. ماندگاری این عطر به قدری است که شما نیاز به تمدید مجدد این عطر ندارید و به همین دلیل است که این عطر در لیست بهترین عطر زنانه با ماندگاری بالا قرار گرفته است.

گیتی طبعی شیرین، ملایم و معتدل دارد. با استفاده این عطر،گویی در باغی پر از درخت‌های ترنج و پرتقال و هلو در کنار بوته‌های گل مگنولیا، یاس و زنبق و ارکیده در حال قدم زدن هستید. پس از مدتی ماندگاری؛ می‌توانید بوی مشک، توت سیاه به همراه وانیل و سدر را به خوبی استمشام کنید

.  بهترین عطر زنانه با ماندگاری بالا

بهترین عطر زنانه از نظر آقایان؛ عطر زنانه ضحی

عطر ضحی عطری است که نه تنها برای خانم‌ها جذابیت بسیار زیادی دارد؛ بلکه موردعلاقه و پسند آقایان نیز هست. عطر ضحی، رایحه‌ای آرامش‌بخش دارد و مناسب بانوانی است که زندگی و شخصیت خود را به خوبی می‌شناسد و کاملا هدفمند زندگی می‌کند می‌توان گفت این عطر بهترین عطر زنانه از نگاه آقایان به شمار می‌رود..

ضحی رایحه‌ای خنک، شیرین و کمی تلخ دارد و در نت‌های اول ترکیبی است سحرآمیز از پرتقال ماندارین، سیب، فلفل صورتی و چای ارل‌گری و برنج. در نت دوم عطری مرکب از گل‌های رز، یاس،زنبق دره، شکوفه پرتقال، پیچ امین الدوله و فریزیا طروات‌بخش شماست و در نهایت روایح مشک، کهربا، زنبق و بنفشه معطر، این عطر را تبدیل به معجزه‌ای خارق‌العاده می‌کند

بهترین عطر زنانه از نگاه آقایان.  

پرفروش‌ترین و بهترین عطر زنانه؛ عطر زنانه رواق

رواق، پرفروش‌ترین و بهترین عطر زنانه رضوی است که مخصوص خانم های کمال‌گراست که از یک عطر انتظاری بیشتر از بوی خوب دارند. مانند عطری به مثابه امضایی شخصی که رد حضورشان را در هر محفلی به جا می‌گذارد!

طبع گرم و شیرین عطر زنانه رواق که بویی شرقی گلی را به همراه دارد، احساس بی‌نظیری در روزهای سرد سال به شما می‌بخشد.  

در ابتدای اسپری کردن عطر رواق بوی انار، خرمالو و روایح طبیعت شما را مدهوش می‌کند. در ادامه روند پخش بو رایحه‌های ارکیده سیاه، نیلوفر آبی و نوعی مگنولیا به مشام می‌رسد. در نهایت، عطر رواق اثر خود را با بوی خامه قنادی، مشک، کهربا، بنفشه معطر و ماهون تشدید می‌کند

.

بهترین عطر زنانه خنک با ماندگاری بالا؛ عطر زنانه ثنا

عطر رضوی زنانه ثنا با رایحه خنک و مطلوب خوب که با الهام از روایح گلی، چوبی، مشکی و لیمویی ساخته شده است، عطری روح‌بخش بوده که احساس سربلندی و اعتماد به نفس را در شما تقویت می‌کند. این عطر رایحه شیرین خود را با بوی گل بهار‌نارنج، ترنج و رز شروع می‌کند. در مسیر بویایی این عطر ما با روایح گل یاسمن، گاردنیا و گل مریم همراه می‌شویم. این سفر ماجراجویانه در انتها با بوی مشک، میوه درخت کاج و چوب صندل به پایان می‌رسد.

اگر عاشق عطرهای خنک زنانه هستید، خرید این عطر را به هیچ‌وجه از دست ندهید

بهترین عطر زنانه با ماندگاری بالا .

اسامی عطرهای معروف زنانه رضوی :

در لیست اسامی عطر های معروف زنانه از برند رضوی آورده شده است. نام‌‌های آشنایی که می‌تواند به شما کمک کند تا احساسی مطلوب به چشم می‌خورد که در دامه به برخی از آن‌ها می‌پردازیم:

عطر رضوی زنانه ایوانا:

این عطر با طبع معتدل در گروه بویایی شرقی و گلی قرار می‌گیرد-

عطر رضوی زنانه گوهرشاد:

گوهرشاد هم همچون ایوانا طبع معتدلی دارد که او را در دسته بویایی شرقی و گلدار قرار می‌دهد.

عطر رضوی زنانه جانا:

عطر جانا عطری گرم، شیرین و کمی تلخ است. مشام شما با بوییدن این عطر با روایح ادویه‌ای و گلی پر می‌شود.

عطر رضوی زنانه نجوا:

طبع معتدل این عطر آن را برای تمامی روز‌های سال مناسب کرده است. اگر شما طرفدار روایح گلی و شرقی هستید این عطر قطعا انتخاب خوبی برای شماست.

راهنمای خرید بهترین عطر زنانه رضوی:

خرید بهترین عطر زنانه همواره کار سختی بوده است. رعایت دو نکته ماندگاری بالا و پخش بوی عالی اولین رسالت شما در خرید بهترین عطر زنانه است. بعد از آن شما باید به شخصیت خود و سلیقه شخصی‌تان مراجعه کنید. آن عطری را تهیه کنید که با روحیات شما سازگار تر باشد و بدانید قطعا همان بهترین عطر زنانه برای شماست

برای خرید بهترین عطر زنانه رضوی، کافی است به قسمت عطرهای زنانه مراجعه کنید و با انتخاب هر عطر و خواندن مشخصات هر عطر زنانه، بهترین عطر زنانه مطابق سلیقه خود را انتخاب و سپس خریداری کنید.

 

 

0 دیدگاه

ارسال یک دیدگاه

ایمیل شما منتشر نخواهد شد، فیلد های اجباری با علامت * مشخص شده اند.

برای ارسال دیدگاه وارد شوید.