توضیحات عکس

عطر مردانه رضوی

از سالیان دور تا به حال استفاده از عطر مورد توجه بوده اما با گذشت سال‌ها اهمیت این موضوع بیشتر شده است. به طوری که اکنون عطر مردانه مانند یک اکسسوری در استایل هر مرد خوش‌پوشی مورد توجه قرار می‌گیرد. اگر شما قصد خرید عطر مردانه برای خود یا به عنوان کادو برای عزیزی را دارید در اولین قدم باید بدانید قرار است از این عطر در چه زمانی از سال  و در چه مکانی استفاده کنید.

خرید اینترنتی عطر و ادکلن مخصوص افرادی است که شرایط خرید حضوری و صرف وقت اضافه در ترافیک های سنگین را ندارند. اما خرید اینترنتی هم نکات ظریفی دارد که با رعایت آن‌ها می‌توانید انتخاب بسیار خوبی داشته باشید. مثلا شما باید بدانید عطر انتخابی‌تان در کدام گروه بویایی قرار دارد. یا اینکه طبع عطر گرم است یا معتدل و یا سرد؟

ما اینجاییم تا نگرانی شما را در انتخاب عطر از بین ببریم. همراه ما باشید:

بهترین عطر مردانه را چطور انتخاب کنم؟

عطر ها باید با توجه به شخصیت و روحیات شما و همچنین مکانی که در آن قرار می‌گیرید انتخاب شوند. مثلا بهترین عطر مردانه برای قرار کاری احتمالا باید با بهترین عطر مردانه برای مهمانی تفاوت داشته باشد. اما استفاده از لیست بهترین عطر‌های مردانه به ما کمک می‌کند تا در انتخاب عطر مردانه تمرکز بیشتری داشته باشیم.  

بهترین عطر مردانه با ماندگاری بالا و پخش بوی عالی قطعا همان چیزی است که تمام آقایان به دنبال آن هستند. تصور عموم مردم این است که برای داشتن بهترین عطر مردانه باید پول زیادی صرف کنند. اما باید بدانید قیمت عطر مردانه در سایت رضوی کمتر از 500 تومان است و شما می‌توانید با هزینه کم یک عطر عالی خریداری کنید.

7 عطر مردانه که به آن نیاز دارید:

آنچه در ادامه این مقاله می‌خوانیم توضیحاتی درباره 7 عطر برتر مردانه  است که حتما شما را در انتخاب بهتر عطر مردانه یاری می‌کند. عطر‌ مردانه رضوی نور، شمس، عتیق، جان، ایوان و سریر عطر‌های مردانه‌ای هستند که شما حتما از بین آن‌ها یک گزینه را انتخاب خواهید کرد

بهترین عطرهای مردانه تلخ و خنک رضوی؛ ماندگار و جذاب

 عطر مردانه رضوی سریر

عطر مردانه رضوی سریر در گروه بویایی میوه‌ای جای می‌گیرد. این عطر مردانه مخصوصا برای مردان مدرن که به ورزش‌های گوناگون علاقه دارند تولید شده است. پس از اسپری کردن این عطر مردانه شما اول با روایح گریپ‌فروت، نارنگی ماندارین و سرو کوهی مواجه می‌شوید. پس از مدتی این روایح جای خود را به روایح فلفل، رزماری و چوب رز برزیلی می‌دهند. در پایان آنچه شما را مدهوش می‌سازد روایح مشک، عود و خزه درخت بلوط است.

عطر مردانه رضوی عتیق

 عطر مردانه رضوی عتیق، بهترین عطر مردانه دنیا، در گروه بویایی معطر آبزی قرار دارد. اگر شما به دنبال طروت و آرامش هستید پیشنهاد ما عطر مردانه رضوی عتیق است. این عطر مردانه رسالت خود را با روایح ترنج و آب دریا شروع می‌کند. با گذشت زمان شما متوجه بوی شمعدانی، رزماری و مریم گلی می‌شوید. لذت بویایی شما پس از مدتی با روایح نعنا هندی و عود تکمیل می‌شود

 

خوشبو‌ترین عطر مردانه در ایران؛عطر مردانه رضوی نور

خوشبوترین عطر مردانه در ایران لقبی است که ما به عطر مردانه نور داده‌ایم. شما با داشتن این عطر مردانه راه جذابیت را تا انتها طی کرده‌اید. این عطرمردانه مناسب آقایانی است که از چارچوب ها خسته شده و به دنبال آزادی و رهایی هستند. شروع داستان رهایی این عطر مردانه با روایح گریپ‌فروت، نعنا، لیمو و فلفل صورتی است. در ادامه شما را با روایح زنجبیل، جوز هندی، گل یاسمن و ایزو ای سوپر (یک ماده مصنوعی برای عطر سازی)همراه می‌کند. این داستان با روایح گیاه خس خس، میوه درخت کاج، چوب صندل، نعنا هندی، لابدانوم و مشک سفید تمام می‌شود.

عطر مردانه رضوی شمس

عطر مردانه رضوی شمس، از بهترین عطرهای مردانه دنیاست. دلیل این ادعا هم این است که  تمامی آقایان خاص‌پسند در دنیا طرفدار بوی خنک و میوه‌ای و ترکیب آن با بوی چرم و چوب هستند. این عطر مردانه هم به عنوان مصرف روزمره کاربرد دارد و هم در مجالس رسمی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

عطر مردانه رضوی شمس مانند یک نمایش نامه عاشقانه است ک با روایح آناناس، ترنج، انگور فرنگی سیاه و سیب آغاز می‌شود. با روایح نعنا هندی، یاسمن مراکشی، رز و درخت غان ادامه می‌یابد و در نهایت در پرده آخر با روایح مشک، خزه درخت بلوط، عنبر و وانیل پایان می‌پذیرد.

عطر مردانه رضوی جان

عطر مردانه رضوی جان، بهترین عطر مردانه جهان، همان چیزی است که شما در بین شیشه های متعدد عطر و ادکلن‌های خود به آن نیاز دارید. عطری با گروه بویایی چوبی و دریایی است که مناسب افرادی است که  به عطر های خنک علاقه دارند. این عطر مردانه نمادی از تحرک و انرژی، مخصوص آقایان طرفدار ورزش است. عطر مردانه رضوی جان در تورنومنت ورزشی خود در اولین حرکت رایحه گریپ‌فروت، نارنگی ماندارین و نت‌ها دریایی را به نمایش می‌گذارد. بعد از آن با قدرت به سراغ روایح گل یاس و نوعی برگ بو می‌رود. در نهایت این مسابقه با نمایش روایح عنبر، خزه درخت بلوط، نعنا هندی و چوب گایاک به پیروزی دست می‌یابد

 

بهترین عطر مردانه برای زمستان؛ عطر مردانه رضوی ایوان

عطر مردانه رضوی ایوان همان چیزی است که شما برای گرم شدن در فصل زمستان به آن نیاز دارید. این عطر مردانه مخصوص آقایان 25 سال به بالا است که با استفاده از آن آرامش را به خود هدیه می‌دهند. با بو کردن این عطر مردانه شما متوجه روایحی از گروه چوب، مشکی و معطر خواهید شد. عطر رضوی مردانه ایوان بلافاصله بعد از اسپری کردن مشام شما را با روایح نارنگی ماندارین، اسطوخودوس، نعنا، زیره سیاه و انیسون پر می‌کند. بعد از آن شما متوجه بوی رزوود برزیلی (نوعی چوب با بوی رز) و گشنیز خواهید شد. در انتها، این عطر شما را با بوی نعنا هندی، خزه درخت بلوط، چوب صندل و لابدانیوم (صمغ قهوه‌ای رنگ چسبناک با بویی تند) شما را شگفت‌زده خواهد کرد

 

کلام آخر

بهترین عطر برای هر فرد، عطری است که متناسب با شخصیت و موقعیت اجتماعی او باشد. یک عطر خوب باید ویژگی‌هایی نظیر پخش بوی عالی، ماندگاری عالی، استفاده از مواد اولیه با کیفیت و بسته‌بندی شکیل را داشته باشد. امیدواریم این مقاله مورد توجه شما قرار گرفته باشد و بتواند به دغدغه‌های شما برای خرید اینترنتی عطر پاسخ مناسب بدهد.

0 دیدگاه

ارسال یک دیدگاه

ایمیل شما منتشر نخواهد شد، فیلد های اجباری با علامت * مشخص شده اند.

برای ارسال دیدگاه وارد شوید.