توضیحات عکس

میگرن، افراد میگرنی

افرادی که به سردرد میگرنی دچار می شوند، باید به انتخاب عطر خود دقت کنند. این افراد باید از عطرهای سبک و آرامش بخش استفاده کنند. انتخاب عطر های سبک به آنها کمک می کند تا دچار حساسیت یا آلرژی نشوند. همچنین از دچار شدن به سردرد های شدید جلوگیری خواهدشد. در این مقاله به بررسی عطرهای مختلف مناسب با افراد دارای میگرن می پردازیم.

شاید تا به حال با افرادی مواجه شده باشید که استشمام عطرهای خاص، آنهارا دچار به سردرد های شدید کند. برخی از رایحه ها باعث می شود تا فرد حمله میگرنی داشته باشد و آزرده خاطر شود. به نوعی می توان گفت که سیستم بدن فرد، به نوعی رایحه واکنش نشان داده و سردرد های شدید او شروع می شود. این افراد باید از برخی رایحه ها دوری کرده و رایحه های آرامش بخش را انتخاب کنند.

علاوه بر حملات میگرنی، ممکن است برخی دچار حساسیت یا آلرژی شوند. این حساسیت با رفتارهایی مانند عطسه، سرفه،خارش، تحریک پوستی و آبریزش بینی نشان داده می شود. این پیشامد ها لازمه آگاهی از رایحه های مختلف است. فردی که دچار حساسیت یا میگرن است، باید رایحه ای را انتخاب کند که کمترین میزان حساسیت را برای فرد ایجاد کند.

میگرن و بوی عطرها

برخی از رایحه های عطر، بسیار مورد استقبال افراد قرار می گیرد. اما در برخی موارد ممکن است همان رایحه مطلوب، افراد را دچار مشکل کند. گاهی اوقات بوی ادویه جات، گل و گیاه یا چوب سوخته هم می تواند میگرن افراد را تشدیدکند. برخی از میگرن ها ابتدا با عطسه، سرفه مداوم و خارش شروع شده و در نهایت به سردرد ختم می شوند.

چگونه از آلرژی و میگرن هنگام استشمام بوی عطر دوری کنیم؟

عطر رضوی تمام مواد و ترکیبات به کار رفته در عطرهارا به صورت شفاف در اختیار شما عزیزان قرار داده است.بهتر است ابتدا به پزشک متخصص خود مراجعه کرده و عناصر دارای حساسیت و تشدید میگرن خود را بیابید. پزشک متخصص، ترکیباتی که بدن شما نسبت به آن واکنش نشان می دهد را می یابد. سپس با مراجعه به اطلاعات هر محصول در وب سایت عطررضوی، عطری که نسبت به ترکیبات آن حساسیت ندارید را پیدا کنید.

پس از اینکه ترکیبات حساسیت زا را پیدا کردید، از هرگونه تماسی با آنها خودداری کنید؛ تا میگرن شما تشدید نشود. بنابراین، قبل از خرید حتما به ترکیبات استفاده شده در عطر دقت کرده و با وسواس مطالعه کنید. اصولا عطر های مناسب برای افراد دارای میگرن، باید ساختاری سبک و ملایم داشته باشد. اکثر عطر های بسیارگرم و تند، موجب تشدید میگرن و افزایش آلرژی می شود. 

عطر های مناسب برای افراد دارای میگرن

در این مقاله کمی کار را برای شما در انتخاب عطر راحت تر کرده ایم. چند عطررضوی با رایحه های شیرین و ملایم را به شما معرفی خواهیم کرد. این عطر ها اصلا آزاردهنده نبوده و برای اکثر افرادی که دارای میگرن هستند، مناسب خواهد بود. همچنین لازم است که بدانید؛ رایحه اسطوخودوس، موجب جلوگیری از میگرن و حساسیت می شود. البته از مراجعه به پزشک فراموش نکنید.

عطرمردانه سحاب،عطر زنانه گیتی، عطرزنانه ایوانا و عطر زنانه ضحی به دلیل داشتن رایحه گرم، ملایم و شیرین برای این افراد مشکلی ایجاد نخواهد کرد. علاوه بر این عطرها، عطر مردانه ایوان، عطرمردانه سریر وعطر مردانه نجوا به خاطر وجود رایحه اسطوخودوس در آنها برای افراد میگرنی و آلرژی دار مناسب است.

از این رایحه ها دوری کن

اصولا عطر هایی با رایحه تند و قوی، سردرد و میگرن را تشدید می کنند. سعی کنید از نوت هایی که محرک سردرد شما هستند؛ دوری کنید. عطرهایی که دارای رایحه های تند مانند نعناع هندی، پونه کوهی می باشند؛ برای افراد میگرنی مناسب نیستند.

به این نکته توجه داشته باشید که عطر های معرفی شده، برای اکثر افراد میگرنی مشکل ایجاد نمی کند؛ اما حتما قبل از خرید عطر موردنظر با پزشک خود مشورت کرده و موارد حساسیت زا را پیدا کنید. این عطر ها طبق نظریه ای مبنی بر این که "برای افراد میگرنی عطر ملایم مناسب است" پیشنهاد شده اند. اگر شما هم دچار میگرن یا حساسیت می شوید، سعی کنید قبل از انتخاب عطر توضیحات و نوت های هر عطر را مطالعه کرده و سپس اقدام به خرید کنید.

 

0 دیدگاه

ارسال یک دیدگاه

ایمیل شما منتشر نخواهد شد، فیلد های اجباری با علامت * مشخص شده اند.

برای ارسال دیدگاه وارد شوید.